Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

USMENA PREDAJA U TURIZMU – SOCIO-DEMOGRAFSKA ANALIZA

Aleksandar Grubor ; University of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Republic of Serbia
Dražen Marić orcid id orcid.org/0000-0002-8904-2834 ; University of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Republic of Serbia
Ksenija Leković ; University of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Republic of Serbia


Puni tekst: engleski pdf 295 Kb

str. 23-30

preuzimanja: 351

citiraj


Sažetak

Unatoč naporima marketinških eksperata u sektoru turizma u cilju poticanja turista-potrošača da ponovo posjete određenu turističku destinaciju, na tu njihovu odluku o kupovini utječu brojni drugi faktori. U tom smislu, preporuke članova obitelji i prijatelja se smatraju kao najpouzdaniji izvor informacija u procesu odluke i izbora turističke destinacije. Bez obzira jesu li tu turističku destinaciju doista posjetili ili nisu, potrošači često daju komentare i preporuke svojim članovima obitelji i svojim prijateljima. Ova istraživačka studija predstavlja analizu postojanja različitosti sociodemografskih karakteristika - spol, starost, obrazovanje kod turista - potrošača koji daju, namjeravaju dati, i koji ne daju preporuke, odnosno analizu razlika u preporukama potrošača prema socio-demografskim karakteristikama ispitanika. Uzorak istraživanja čini 250 ispitanika s područja Autonomne pokrajne Vojvodine. Sa ciljem da se testiraju predložene istraživačke hipoteze korištene su statističke metode kao što su t - test nezavisnih uzoraka i analiza varijance - ANOVA.

Ključne riječi

preporuke; turizam; proces donošenja odluke

Hrčak ID:

238559

URI

https://hrcak.srce.hr/238559

Datum izdavanja:

1.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.318 *