Prethodno priopćenje
USMENA PREDAJA U TURIZMU – SOCIO-DEMOGRAFSKA ANALIZA
Aleksandar Grubor
; University of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Republic of Serbia
Dražen Marić
orcid.org/0000-0002-8904-2834
; University of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Republic of Serbia
Ksenija Leković
; University of Novi Sad, Faculty of Economics in Subotica, Subotica, Republic of Serbia
Sažetak
Unatoč naporima marketinških eksperata u sektoru turizma u cilju poticanja turista-potrošača da ponovo posjete određenu turističku destinaciju, na tu njihovu odluku o kupovini utječu brojni drugi faktori. U tom smislu, preporuke članova obitelji i prijatelja se smatraju kao najpouzdaniji izvor informacija u procesu odluke i izbora turističke destinacije. Bez obzira jesu li tu turističku destinaciju doista posjetili ili nisu, potrošači često daju komentare i preporuke svojim članovima obitelji i svojim prijateljima. Ova istraživačka studija predstavlja analizu postojanja različitosti sociodemografskih karakteristika - spol, starost, obrazovanje kod turista - potrošača koji daju, namjeravaju dati, i koji ne daju preporuke, odnosno analizu razlika u preporukama potrošača prema socio-demografskim karakteristikama ispitanika. Uzorak istraživanja čini 250 ispitanika s područja Autonomne pokrajne Vojvodine. Sa ciljem da se testiraju predložene istraživačke hipoteze korištene su statističke metode kao što su t - test nezavisnih uzoraka i analiza varijance - ANOVA.
Ključne riječi
preporuke; turizam; proces donošenja odluke
Hrčak ID:
238559
URI
Datum izdavanja:
1.6.2020.
Posjeta: 1.318 *