Drvna industrija, Vol. 71 No. 2, 2020.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5552/drvind.2020.1967
Promjene sklonosti kupaca namještaja u Sloveniji
Matej Jošt
orcid.org/0000-0003-2500-2427
; University of Ljubljana, Biotechnical Faculty, Department of Wood Science and Technology, Ljubljana, Republic of Slovenia
Vladislav Kaputa
orcid.org/0000-0002-5953-1223
; Technical University in Zvolen, Faculty of Wood Sciences and Technology, Department of Marketing, Trade and World Forestry, Zvolen, Republic of Slovakia
Martina Nosáľová
; Technical University in Zvolen, Faculty of Wood Sciences and Technology, Department of Marketing, Trade and World Forestry, Zvolen, Republic of Slovakia
Andreja Pirc Barčić
; University of Zagreb, Faculty of Forestry, Wood Technology Department, Zagreb, Republic of Croatia
Ivana Perić
; University of Zagreb, Faculty of Forestry, Wood Technology Department, Zagreb, Republic of Croatia
Leon Oblak
; University of Ljubljana, Biotechnical Faculty, Department of Wood Science and Technology, Ljubljana, Republic of Slovenia
Sažetak
U posljednjem desetljeću slovensko je tržište namještaja doživjelo mnoge promjene, posebice ulaskom stranih trgovaca. Stoga proizvođači namještaja i trgovci i dalje pokušavaju odrediti najbolje načine prilagodbe novim zahtjevima kupaca. Općenito je poznato da je zadovoljstvo kupaca ključna komponenta za uspjeh poslovanja. Kako bi tvrtke bile uspješne, važno je imati što bolji uvid u potrebe i želje kupaca. U skladu s tim, cilj ovog istraživanja, koje uspoređuju ankete provedene 2010. i 2019., bila je usporedba i analiza promjena sklonosti kupaca pri odabiru i kupnji namještaja, i to u smislu materijala, svojstava i stila. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da su se sklonosti ispitanika u odabiru materijala namještaja u posljednjem desetljeću promijenile. Osim toga, promijenili su se i činitelji koji utječu na njihove odluke pri kupnji namještaja za vanjsku ili unutarnju upotrebu. Ispitivanja su pokazala da je drvo 2010. bio vrlo poželjan materijal za izradu namještaj, a to je i danas.
Ključne riječi
namještaj od drva; sklonosti kupaca; anketa; slovensko tržište
Hrčak ID:
238934
URI
Datum izdavanja:
10.6.2020.
Posjeta: 3.679 *