Oeconomica Jadertina, Vol. 10 No. 1, 2020.
Izvorni znanstveni članak
Kvaliteta odgajatelja – čimbenik kvalitete hrvatskog sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Danijela Križman Pavlović
orcid.org/0000-0002-3261-6307
; Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Marija Bušelić
orcid.org/0000-0002-5520-3142
; Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Silvana Gal
orcid.org/0000-0002-5699-0467
; Dječji vrtić „Mali svijet“ Pula
Sažetak
Sudjelovanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (RPOO) donosi mnogobrojne potencijalne prednosti pojedincu, ali i društvu u cjelini. U posljednjem je desetljeću potražnja za uslugama RPOO-a porasla (zemlje OECD-a). Glavni izazovi s kojima se donositelji obrazovnih politika europskih zemalja trenutačno suočavaju su pristup i kvaliteta usluga RPOO-a. Kvaliteta odgajatelja jedan je od važnijih čimbenika kvalitete RPOO-a. Stoga su autorice provele primarno i sekundarno istraživanje kvalitete odgajatelja kao značajnog čimbenika kvalitete hrvatskoga sustava RPOO-a. Kvaliteta odgajatelja mjerena je pomoću strukturnih pokazatelja kvalitete i to na dvjema razinama toga sustava (međunarodna/nacionalna razina i razina dječjeg vrtića). Istraživanje je među ostalim rezultiralo preporukama za unaprjeđenje kvalitete odgajatelja, od kojih mogu imati koristi svi dionici hrvatskoga RPOO-a.
Ključne riječi
Hrčak ID:
240502
URI
Datum izdavanja:
1.7.2020.
Posjeta: 5.040 *