Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/at/2020.32.1.75

UTJECAJI IDENTITETA DESTINACIJE NA ZADOVOLJSTVO I NAMJERE PONAŠANJA: SLUČAJ PAMUKKALE – HIERAPOLIS

Lütfi Atay ; Canakkale University Faculty of Tourism, Turkey
Serkan Türkmen orcid id orcid.org/0000-0002-0921-6102 ; Canakkale University Faculty of Tourism, Turkey,
Mustafa Carus


Puni tekst: hrvatski pdf 387 Kb

str. 75-102

preuzimanja: 305

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 387 Kb

str. 75-102

preuzimanja: 326

citiraj


Sažetak

Jedan od glavnih elemenata tržišne marke koji razlikuje neku lokaciju od svojih konkurenata je identitet destinacije. Cilj ovog istraživanja je identificirati učinke identiteta destinacije na zadovoljstvo turista i namjere ponašanja na primjeru Pamukkala, jednog od vodećih centara kulturne baštine i turizma u Turskoj. Podaci za istraživanje dobiveni su osobnim anketiranjem prigodnog uzorka od 350 turista koji su odsjeli u hotelima na lokaciji Pamukkale-Hierapolis od travnja do lipnja 2018. godine, a na dobivenim podacima provedene su faktorska i regresijska analiza. Rezultati istraživanja ukazuju na to da percipirani identitet destinacije ima četiri dimenzije: vrsnu profinjenost, prirodnu radost, iskrenost i krševitost, što je sve pozitivno utjecalo na lojalnost i namjere ponašanja posjetitelja. Ovo istraživanje potvrdilo je da pozitivna percepcija identiteta destinacije ima vrlo važnu ulogu u povećanju zadovoljstva destinacijom i u predviđanju budućeg ponašanja turista za destinaciju koju posjećuju.

Ključne riječi

identitet destinacije; zadovoljstvo destinacijom; namjere ponašanja

Hrčak ID:

240521

URI

https://hrcak.srce.hr/240521

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.600 *