Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.5552/drvind.2020.1962

Preliminarna kvalitativna analiza i posljedice percepcije drvnih proizvoda u društvenim medijima

Jana Šujanová orcid id orcid.org/0000-0003-2753-0362 ; Institute of Management, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Trnava, Slovak Republic
Renata Nováková ; Institute of Management, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Trnava, Slovak Republic
Gabriela Pavlendová ; Department of Physics, Faculty of Civil Engineering, Slovak University of Technology in Bratislava, Bratislava, Slovak Republic
Dagmar Cagáňová ; Institute of Industrial Engineering and Management, Faculty of Materials Science and Technology in Trnava, Slovak University of Technology in Bratislava, Trnava, Slovak Republic
Natália Canet ; Institute of Industrial Engineering and Management, Faculty of Materials Science and Technology in Trnava, Slovak University of Technology in Bratislava, Trnava, Slovak Republic


Puni tekst: engleski pdf 468 Kb

str. 295-300

preuzimanja: 387

citiraj


Sažetak

članku su prikazani rezultati kvalitativnog istraživanja društvenih medija koje je proveo Zavod za civilno društvo Sveučilišta Svetog Ćirila i Metoda u Trnavi u suradnji sa znanstvenicima Slovačkoga tehnološkog sveučilišta u Bratislavi. Cilj istraživanja bio je analizirati različita područja aktualnih menadžerskih izazova i njihovu percepciju na odabranim društvenim mrežama. Studija je koncentrirana na prezentaciju proizvoda izabranih iz automobilske industrije i industrije namještaja u društvenim medijima. Analiza sadržaja temeljila se na leksikonu VADER (Valence Aware Dictionary and Entiment Reasoner), koji je eksplicitno utemeljen na dojmovima izraženim u društvenim medijima i na QDA softveru.

Ključne riječi

automobilska industrija; kvalitativna analiza; analiza dojmova; društveni mediji; industrija namještaja

Hrčak ID:

241023

URI

https://hrcak.srce.hr/241023

Datum izdavanja:

10.7.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.183 *