Recenzija, Prikaz slučaja
Pozitivno potkrjepljenje u modifikaciji ponašanja u radu s učenicom s poremećajem u ponašanju: primjer dobre prakse
Neda Dukarić Kostelac
orcid.org/0000-0003-2388-4817
; Osnovna škola Zrinskih i Frankopana, Otočac, Hrvatska
Sažetak
U radu je opisan primjer dobre prakse u radu s učenicom drugoga razreda osnovne škole koja je uključena u odgoj i obrazovanje u posebnom razrednom odjelu po redovitom programu uz prilagodbu sadržaja i individualizirani pristup. U posebni je razredni odjel uključena zbog poteškoća u socijalnoj prilagodbi tijekom prvoga razreda,otežanoga praćenja nastavnoga procesa i usvajanja nastavnih sadržaja te učestalih neprimjerenih oblika ponašanja,a na temelju pravovaljanoga Rješenja i uz asistenticu.Iako je učenici pružana podrška i na obrazovnom planu na kojemu je,također, provedena prilagodba, u ovom tekstu obrađena je isključivo problematika koja se odnosi na njezine teškoće u socijalnoj prilagodbi uzrokovane poremećajem u ponašanju.
Ključne riječi
Hrčak ID:
241475
URI
Datum izdavanja:
16.12.2019.
Posjeta: 1.218 *