Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Oblikovanje marketinškoga miksa na primjeru segmentacije tržišta autoškole

Boris Marjanović ; Istarsko veleučilište, Pula, Hrvatska
Igor Halt ; Zeleni signal d.o.o., Poreč, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 343 Kb

str. 37-41

preuzimanja: 348

citiraj


Sažetak

U današnje doba rijetko se može govoriti o tržištima na kojima nema konkurencije. Posebno u kontekstu proizvoda ili usluga široke potrošnje. Problem s kojim se suočavaju mnoge tvrtke ili ponuđači proizvoda ili usluga na tržištu je pitanje konkurentske prednosti; kako se nositi s visokom stopom konkurencije na određenom tržištu, kako uspješno poslovati i uspješno se razvijati. Ponuđači koji shvaćaju koncept segmentacije tržišta imaju priliku ponuditi veću vrijednost na tržištu i time pridobiti potrošače u odnosu na konkurenciju. U ovom radu, postupkom jednostavne segmentacije, korištenjem dviju najznačajnijih traženih koristi na tržištu autoškole, identificirana su četiri segmenta. Na temelju ustanovljenih razlika u traženim koristima razrađen je specifični marketinški miks za svaki pojedini segment čime se ukazuje na razlike u marketinškim pristupima nužnim za postizanje konkurentske prednosti.

Ključne riječi

segmentacija prema koristima, proces jednostavne segmentacije, konkurentska prednost

Hrčak ID:

242441

URI

https://hrcak.srce.hr/242441

Datum izdavanja:

6.7.2020.

Posjeta: 784 *