Stručni rad
Oblikovanje marketinškoga miksa na primjeru segmentacije tržišta autoškole
Boris Marjanović
; Istarsko veleučilište, Pula, Hrvatska
Igor Halt
; Zeleni signal d.o.o., Poreč, Hrvatska
Sažetak
U današnje doba rijetko se može govoriti o tržištima na kojima nema konkurencije. Posebno u kontekstu proizvoda ili usluga široke potrošnje. Problem s kojim se suočavaju mnoge tvrtke ili ponuđači proizvoda ili usluga na tržištu je pitanje konkurentske prednosti; kako se nositi s visokom stopom konkurencije na određenom tržištu, kako uspješno poslovati i uspješno se razvijati. Ponuđači koji shvaćaju koncept segmentacije tržišta imaju priliku ponuditi veću vrijednost na tržištu i time pridobiti potrošače u odnosu na konkurenciju. U ovom radu, postupkom jednostavne segmentacije, korištenjem dviju najznačajnijih traženih koristi na tržištu autoškole, identificirana su četiri segmenta. Na temelju ustanovljenih razlika u traženim koristima razrađen je specifični marketinški miks za svaki pojedini segment čime se ukazuje na razlike u marketinškim pristupima nužnim za postizanje konkurentske prednosti.
Ključne riječi
segmentacija prema koristima, proces jednostavne segmentacije, konkurentska prednost
Hrčak ID:
242441
URI
Datum izdavanja:
6.7.2020.
Posjeta: 1.102 *