Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20901/ms.11.21.5

Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike

Marina Mučalo orcid id orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 586 Kb

str. 87-103

preuzimanja: 841

citiraj


Sažetak

Komercijalni privatni radiji dominiraju hrvatskim radijskim krajolikom. Razvijali su se od sredine 90-ih godina, od čega se posljednjih 15 godina sustavno financiraju javnim sredstvima iz Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija. Rad problematizira hrvatsku medijsku politiku koja je proteklih godina u cijelosti zanemarila razvoj neprofitne i javne radiodifuzije, prepuštajući medijski razvoj zemlje tržišnim instrumentima i komercijalnim sadržajima. Recentna istraživanja pokazuju da se ta vrsta radijskih programa doživljava kao jednolična glazbena kulisa koja gubi povjerenje slušatelja. Rad otvara pitanje daljnjeg razvoja hrvatskoga medijskog sustava pri čemu istaknutu ulogu imaju institucije koje su odgovorne za njegovo oblikovanje.

Ključne riječi

komercijalni fm radio; medijski sustav; medijska politika; hrvatska

Hrčak ID:

245596

URI

https://hrcak.srce.hr/245596

Datum izdavanja:

1.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.374 *