Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima
Žanina Žigo
Puni tekst: hrvatski pdf 526 Kb
str. 104-122
preuzimanja: 1.118
citiraj
APA 6th Edition
Žigo, Ž. (2020). Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima. Medijske studije, 11 (21), 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
MLA 8th Edition
Žigo, Žanina. "Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima." Medijske studije, vol. 11, br. 21, 2020, str. 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Žigo, Žanina. "Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima." Medijske studije 11, br. 21 (2020): 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Harvard
Žigo, Ž. (2020). 'Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima', Medijske studije, 11(21), str. 104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Vancouver
Žigo Ž. Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima. Medijske studije [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.11.2024.];11(21):104-122. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
IEEE
Ž. Žigo, "Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima", Medijske studije, vol.11, br. 21, str. 104-122, 2020. [Online]. https://doi.org/10.20901/ms.11.21.6
Sažetak
Predmet je ovoga rada teorijska analiza odabrane strane i domaće literature čiji rezultati pomažu u razumijevanju kako dijalog i upravljanje dionicima pridonose poslovnim organizacijama u komunikaciji na društvenim medijima tijekom krize. Donedavno postojeće teorije analize dionika postaju nepotpune pojavom društvenih medija. Zbog toga je potrebno istražiti prednosti i nedostatke starih metoda i predložiti nove kako bi se pronašle one najprimjerenije. Cilj je ovog teorijskog rada opisati utjecaje te prednosti dijaloga s dionicima u društvenim medijima tijekom kriznoga događaja. Fokus ovoga rada također je u opisu i važnosti primjene prakse dogovora i rješavanja sukoba s pomoću dijaloga između organizacije i dionika. Ističu se i prednosti novih medija u izgrađivanju i održavanju povjerenja i odnosa s dionicima tijekom kriznoga događaja jer oni mogu utjecati na smanjenje moguće štete za organizaciju i ubrzati njezin oporavak.
Ključne riječi
dijalog; analiza dionika; društveni mediji; kriza
Hrčak ID:
245597
URI
https://hrcak.srce.hr/245597
Datum izdavanja:
1.6.2020.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.595
*