Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32903/zs.66.1.7

VAŽNOST PROMOCIJE U SVEUČILIŠNOME SPORTU NA FAKULTETSKOJ RAZINI – ANALIZA SLUČAJA: FAKULTET ZA ODGOJNE I OBRAZOVNE ZNANOSTI U OSIJEKU 2014.-2020.

Tvrtko Galić ; Sveučilište Josip Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku
Mijo Ćurić ; Sveučilište Josip Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku
Antun Biloš ; Sveučilište Josip Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 7.061 Kb

str. 77-86

preuzimanja: 347

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 6.717 Kb

str. 87-96

preuzimanja: 533

citiraj


Sažetak

Način informiranja studenata o aktivnostima koje se organiziraju na fakultetskoj ili sveučilišnoj razini svakoga dana predstavlja sve veći izazov. Upravo je svrha ovog rada analizirati i usporediti načine informiranja studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku o sportskim aktivnostima na razini Fakulteta i Sveučilišta. Način informiranja studenata o sportskim aktivnostima također će se usporediti s načinima informiranja o općenitim sportskim aktivnostima kako bi se utvrdila moguća odstupanja u odnosu na dvije različite vrste aktivnosti. Kako je promocija jedan od elementa marketinškoga spleta, tako je i primjena odgovarajućih promocijskih alata vrlo bitna u svim društvenim procesima. Mnogobrojni primjeri, posebice u sportu, pokazali su da bez odgovarajuće primjene promocijskoga spleta aktivnosti sportskih dionika neće ostvariti željeni učinak. Sveučilišni sport u razvijenim zemljama zasigurno zauzima važno mjesto u akademskoj zajednici i s toga gledišta vrlo je važno na koji će se način upravljati sveučilišnim sportom. Sveučilišni sport i u Republici Hrvatskoj svakoga dana postaje sve značajniji čimbenik studenskih aktivnosti, čemu zasigurno doprinosi i njegova promocija. Osim usporedbe o načinima informiranja između sportskih i općenitih aktivnosti u ovome radu napravit će se i vremenska usporedba spomenutih istraživanja provedenih 2014. godine i 2020. godine. Usporedba istih podataka s vremenskim odmakom dat će najbolju sliku o promjenama u načinu informiranja u razdoblju od šest godina. Upravo su dobiveni rezultati pokazali kako i nakon šest godina studenti i dalje preferiraju određene komunikacijske kanale, odnosno da su im određeni komunikacijski kanali i nakon šest godina i dalje primarni.

Ključne riječi

sportski menadžment; sveučilišni sport; marketing; promocija

Hrčak ID:

245794

URI

https://hrcak.srce.hr/245794

Datum izdavanja:

3.7.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.035 *