Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7

Uloga marketinga u upravljanju odgojnoobrazovnom ustanovom

Josip Miletić ; Odjel za kroatistiku, Sveučilište u Zadru


Puni tekst: hrvatski pdf 378 Kb

str. 261-276

preuzimanja: 1.261

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 366 Kb

str. 277-292

preuzimanja: 677

citiraj


Sažetak

U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih dviju djelatnosti. Utvrđuju se problemi na koje uprava odgojno-obrazovne ustanove nailazi u svome radu, a koje se marketinškim pristupom može kvalitetno riješiti. Marketing odgojno-obrazovne ustanove ima sve veću ulogu i važnost jer je marketinški pristup osnova učinkovita djelovanja odgojno-obrazovnih ustanova.

Ključne riječi

menadžment; odgoj; obrazovanje; škola

Hrčak ID:

247382

URI

https://hrcak.srce.hr/247382

Datum izdavanja:

24.11.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.093 *