Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/at/2020.32.2.113

TRI OBILJEŽJA PRIVLAČNOSTI MEĐUDESTINACIJA: DOSTUPNOST, AMBIJENT I ATRAKCIJE

Steven Pike ; Queensland University of Technology, School of Advertising, Marketing & Public Relations, Brisbane, Australia
Filareti Kotsi ; Zayed University, College of Communication and Media Sciences, Dubai, UAE


Puni tekst: hrvatski pdf 590 Kb

str. 113-140

preuzimanja: 343

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 590 Kb

str. 113-140

preuzimanja: 272

citiraj


Sažetak

Fenomen međudestinacija na dugolinijskim letovima relativno je malo istraživan. Cilj ove izviđajne studije bio je identificirati odrednice atraktivnosti međudestinacija. Kvantitativni podaci prikupljeni su od potrošača u dvije zemlje sjeverne hemisfere i dvije na južnoj. Anketiranje se oslanjalo na prethodno objavljenim kvalitativnim istraživanjima koja su uključivala osobne intervjue u četiri zemlje s ciljem utvrđivanja istaknutih atributa tih destinacija. Podaci prikupljeni od 2000 sudionika u ovome istraživanju otkrili su tri dimenzije atraktivnosti destinacije u kontekstu zaustavljanja na dugolinijskim letovima u međunarodnom zračnom prometu koji pozitivno utječu na postojanost stava. Rezultati doprinose novom području istraživanja ovih destinacija te daju praktične spoznaje marketinških stručnjaka u turizmu o utjecaju prethodnih posjeta na percepcije turista o međudestinacijama, kao i o potencijalnim odrednicama atraktivnosti destinacija u kontekstu prekida putovanja na dugolinijskim letovima.

Ključne riječi

imidž destinacije; međudestinacija; kontekst putovanja; REP test; Dubai; Hong Kong; Singapur; Abu Dhab; dugolinijski letovi

Hrčak ID:

248134

URI

https://hrcak.srce.hr/248134

Datum izdavanja:

18.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.581 *