Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta

Goran Bubaš
Željko Hutinski


Puni tekst: engleski pdf 819 Kb

str. 27-44

preuzimanja: 1.507

citiraj


Sažetak

Brojne aktivnosti koje su povezane s uporabom Interneta mogu biti korisne za privatni život i profesionalne aktivnosti pojedinca. Motivacija za uporabu Interneta je važna istraživačka tema imajući u vidu populacije osoba i posebne skupine koje pokazuju nisku razinu korištenja Interneta i pored dostupne telekomunikacijske
infrastrukture te zadovoljavajućih financijskih mogućnosti za korištenje tog medija. U ovom je članku prikazan konceptualni model sklonosti prema uporabi Interneta, a izloženi su i rezultati empirijskog istraživanja potencijalnih prediktora i faktora koji utječu na motivaciju za korištenje Interneta. Provedena je anketa na
435 sveučilišnih studenata i podaci su analizirani postupcima regresijske i faktorske analize. U radu je raspravljeno o utvrđenim potencijalnim prediktorima frekvencije uporabe Interneta, kao i želje za korištenjem Interneta, a također i o dimenzijama motivacije za uporabu Interneta koje su dobivene postupkom faktorske analize.

Ključne riječi

Internet; motivacija; sklonost prema uporabi Interneta; masovni mediji; anketa; regresijska analiza; faktorska analiza

Hrčak ID:

22959

URI

https://hrcak.srce.hr/22959

Datum izdavanja:

20.6.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.218 *