Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.18045/zbefri.2020.2.537
Čimbenici koji utječu na stavove studenata o startupu: Studija slučaja na sveučilištima u Ho Chi Minh Cityju
Nguyen Thi Minh Phuong
orcid.org/0000-0002-4668-3850
; Department of Tourism, Hong Bang International University,Vietnam
Thai Hoang Quoc
; Department of Tourism, Hong Bang International University,Vietnam
Le Van Cup
; Department of Tourism, Hong Bang International University,Vietnam
Le Thi Kim Lien
; Department of Tourism, Hong Bang International University,Vietnam
Sažetak
Ovaj rad nastao je kao odgovor na potrebu da se identificiraju čimbenici koji utječu na stavove studenata o pokretanju startupa u periodu od 2019. – 2020. godine, tijekom izbijanja bolesti COVID-19. Istraživanje je provedeno na uzorku od 2.141 studenta na dvanaest sveučilišta u Ho Chi Minh Cityju. Ovim istraživanjem otkriva se što potiče studente na proučavanje i oblikovanje start-up ideja za pokretanje novog posla. Pritom je utjecaj okoline od presudne važnosti za samopouzdanje studenata i njihov pozitivan stav prema poduzetništvu da bi potakli studentsku želju za realizaciju start-up poslovanja. Ovo je istraživanje pokazalo da kako opće i radno okruženje tako i pozitivni i negativni stavovi izravno i neizravno utječu na namjeru studenata za osnivanjem startup-tvrtki. Rezultati ukazuju na potrebu da vlada i sveučilišta posvete više pozornosti na čimbenike okruženja budući da izravno utječu na mogućnosti i pružanje potpore namjeri studenata za osnivanjem start-up biznisa.
Ključne riječi
poduzetništvo; startup namjere; radno okruženje; opće okruženje; stavovi
Hrčak ID:
249257
URI
Datum izdavanja:
30.12.2020.
Posjeta: 2.275 *