Izvorni znanstveni članak
Komparativno istraživanje stavova i motivacije hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika
Jelena Mihaljević Djigunović
orcid.org/0000-0002-9430-7526
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Vesna Bagarić
orcid.org/0000-0001-9049-9295
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U svojoj longitudinalnoj komparativnoj studiji autorice uspoređuju stavove i
motivaciju hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika. Usporedbe provode
s obzirom na jezik ali i stupanj jezičnoga i afektivnog razvoja učenika uključujući
učenike osmoga razreda osnovne škole i završnoga razreda srednje škole. U
istraživanju se služe i kvantitativnim i kvalitativnim pristupom. Podatke su
prikupile upitnikom kojeg je dio bio strukturiran a dio nestrukturiran. Zaključke
formiraju na temelju kvantitativnih i kvalitativnih rezultata, a donose i implikacije
svojih nalaza za buduća istraživanja.
Ključne riječi
stavovi; motivacija; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; jezično samopouzdanje
Hrčak ID:
23120
URI
Datum izdavanja:
17.4.2008.
Posjeta: 4.002 *