Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Komparativno istraživanje stavova i motivacije hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika

Jelena Mihaljević Djigunović orcid id orcid.org/0000-0002-9430-7526 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Vesna Bagarić orcid id orcid.org/0000-0001-9049-9295 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.585 Kb

str. 259-281

preuzimanja: 1.615

citiraj


Sažetak

U svojoj longitudinalnoj komparativnoj studiji autorice uspoređuju stavove i
motivaciju hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika. Usporedbe provode
s obzirom na jezik ali i stupanj jezičnoga i afektivnog razvoja učenika uključujući
učenike osmoga razreda osnovne škole i završnoga razreda srednje škole. U
istraživanju se služe i kvantitativnim i kvalitativnim pristupom. Podatke su
prikupile upitnikom kojeg je dio bio strukturiran a dio nestrukturiran. Zaključke
formiraju na temelju kvantitativnih i kvalitativnih rezultata, a donose i implikacije
svojih nalaza za buduća istraživanja.

Ključne riječi

stavovi; motivacija; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; jezično samopouzdanje

Hrčak ID:

23120

URI

https://hrcak.srce.hr/23120

Datum izdavanja:

17.4.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.002 *