Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Integrirani pristup u učenju i poučavanju Matematike, Geografije i Povijesti u temi promet Europe

Silvija Martišek orcid id orcid.org/0000-0003-4806-7995 ; 1. Osnovna škola Čakovec, Kralja Tomislava 43, Čakovec, Hrvatska
Višnja Matotek ; 1. Osnovna škola Čakovec, Kralja Tomislava 43, Čakovec, Hrvatska
Tanja Debelec orcid id orcid.org/0000-0002-7036-0314 ; 1. Osnovna škola Čakovec, Kralja Tomislava 43, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 5.001 Kb

str. 59-75

preuzimanja: 538

citiraj


Sažetak

U I. osnovnoj školi Čakovec godinama se tradicionalno održava projekt Večer matematike kojim se promovira Matematiku i pokazuje koliko taj predmet može biti zanimljiv i vrlo koristan u svakodnevnom životu. U članku je opisan primjer integracije sadržaja Matematike, Geografije i Povijesti na jednom od susreta.

Ključne riječi

učenje i poučavanje; integrirani pristup; prometna geografija

Hrčak ID:

252547

URI

https://hrcak.srce.hr/252547

Datum izdavanja:

22.2.2021.

Posjeta: 1.174 *