Kineziologija, Vol. 24 No. 1-2, 1992.
Stručni rad
Prilog konkretnijem definiranju odgojnih zadataka nastavnog procesa
Boris Neljak
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Rad ukazuje na mogućnost preciznije povezanosti nastavnih cjelina i odgojnih zadataka nastavnog procesa, te su zbog toga komparirana i usklađena dva skupa informacija. Prvi je skup formiran od nastavnih cjelina iz zvaničnog plana i programa odgoja i osnovnog obrazovanja tjelesnog i zdravstvenog područja, dok drugi skup sačinjavaju odgojni termini koji se standardno upotrebljavaju u pedagogiji. Ovaj stručni rad trebao bi omogućiti jednostavnije i adekvatnije definiranje odgojnih zadataka svakog nastavnog sata tijekom školske godine.
Ključne riječi
nastavni proces, nastavnik, djeca, odgojni zadaci, školski plan i program
Hrčak ID:
252801
URI
Datum izdavanja:
20.1.1992.
Posjeta: 1.023 *