Bogoslovska smotra, Vol. 90 No. 4, 2020.
Izvorni znanstveni članak
Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt pedagogiji
Ivica Jurić
orcid.org/0000-0001-6400-0577
; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
U članku se govori o geštalt pedagogiji, njezinu nastanku i specifičnostima njezina pristupa odgoju i obrazovanju. Unutar navedene teme posebna pažnja posvećena je kršćanskoj geštalt pedagogiji općenito i njezinoj interpretaciji snova u pedagoškom radu u grupi, a na nekoliko primjera iz Svetog pisma. Temeljna teza autora jest da postulati i metode kršćanske geštalt pedagogije, koja je već dugo vremena u uporabi u poučavanju djece i odraslih u vjeri u nekim zapadnim zemljama (Njemačka, Austrija, Švicarska), mogu i nama u Hrvatskoj itekako pomoći, osobito glede kreativnijeg i životnijeg odgoja u vjeri, bilo da je riječ o odgoju u školi, župi, crkvenom pokretu bilo u radu s različitim skupinama vjernika.
Ključne riječi
geštalt pedagogija; kršćanska geštalt pedagogija; odgoj u vjeri; snovi.
Hrčak ID:
254568
URI
Datum izdavanja:
23.12.2020.
Posjeta: 2.016 *