Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt pedagogiji

Ivica Jurić orcid id orcid.org/0000-0001-6400-0577 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 370 Kb

str. 823-839

preuzimanja: 689

citiraj


Sažetak

U članku se govori o geštalt pedagogiji, njezinu nastanku i specifičnostima njezina pristupa odgoju i obrazovanju. Unutar navedene teme posebna pažnja posvećena je kršćanskoj geštalt pedagogiji općenito i njezinoj interpretaciji snova u pedagoškom radu u grupi, a na nekoliko primjera iz Svetog pisma. Temeljna teza autora jest da postulati i metode kršćanske geštalt pedagogije, koja je već dugo vremena u uporabi u poučavanju djece i odraslih u vjeri u nekim zapadnim zemljama (Njemačka, Austrija, Švicarska), mogu i nama u Hrvatskoj itekako pomoći, osobito glede kreativnijeg i životnijeg odgoja u vjeri, bilo da je riječ o odgoju u školi, župi, crkvenom pokretu bilo u radu s različitim skupinama vjernika.

Ključne riječi

geštalt pedagogija; kršćanska geštalt pedagogija; odgoj u vjeri; snovi.

Hrčak ID:

254568

URI

https://hrcak.srce.hr/254568

Datum izdavanja:

23.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.016 *