Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17685/Peristil.63.12
Vizualni kodovi Milana Vulpea: retorika Plivinih reklama od 1956. do 1990.
Koraljka Vlajo
orcid.org/0000-0003-4908-0112
; Muzej za umjetnost i obrt, Zagreb
Sažetak
U članku se po prvi put kritičko-analitičkom metodom vizualne retorike analiziraju radovi i vizualne taktike u formiranju reklamnih poruka o svrsi i djelovanju Plivinih proizvoda jednog od najznačajnijih hrvatskih dizajnera, Milana Vulpea. Rad se temelji na istraživanju sačuvanih reklamnih materijala (brošura, deplijana, oglasa) za Tvornicu farmaceutskih i kemijskih proizvoda Pliva koji su od 2014. godine postali dio fundusa Zbirke grafičkog dizajna Muzeja za umjetnost i obrt. Posebna se pozornost posvećuje načinu na koji Vulpe kroz metodički pristup dizajnu vizualnih komunikacija sustavno gradi odnos s Plivinom ciljanom publikom.
Ključne riječi
farmaceutska industrija; grafički dizajn; Milan Vulpe; Pliva; reklama; vizualna retorika
Hrčak ID:
254998
URI
Datum izdavanja:
31.3.2021.
Posjeta: 2.082 *