Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32910/ep.72.2.2

UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM POSJETITELJA POMOĆU MOBILNIH DIGITALNIH ALATA I USLUGA ZA STVARANJE KONCEPTA PAMETNE DESTINACIJE

Daniela Gračan
Zrinka Zadel
Damir Pavlović


Puni tekst: engleski pdf 228 Kb

str. 185-198

preuzimanja: 669

citiraj


Sažetak

Turizam je sustav koji neizostavno prati tehnološki napredak ostalih područja društvenog i gospodarskog života, pogotovo u domeni dostupnosti svih elemenata turističkog proizvoda koje nudi njegova osnovna jedinica – turistička destinacija. Slijedom sklonosti i potrebe korištenja mobilnih digitalnih alata i usluga od strane posjetitelja u svrhu boljeg snalaženja, sve se više nameće koncept tzv. pametne destinacije. Međutim, kako digitalne aplikacije sve više zasićuju svakodnevnicu i prijete saturaciji realnog i kvalitetnog života, nameće se potreba selektivnog pristupa i u domenu destinacijskog upravljanja kroz upravljanje iskustvom i zadovoljstvom posjetitelja. Metodom usmjerenog anketnog upitnika provedeno je istraživanje na više turistički frekventnih lokacija u destinaciji, čiji je cilj bio, od pet najistaknutijih, istražiti važnost i participaciju pojedinačnih mobilnih aplikacija u unapređenju iskustva posjetitelja. Provedbom korelacijske i regresijske analize došlo se do rezultata, koje aplikacije najznačajnije participiraju u unapređenju iskustva posjetitelja. Značaj ovog istraživanja ogleda se u oblikovanju novog alata za adaptabilno i selektivno uvođenje novih mobilnih aplikacija u funkciji lakšeg snalaženja posjetitelja u destinaciji a time i učinkovitijeg upravljanja njihovim iskustvom.

Ključne riječi

pametna destinacija; mobilne aplikacije; zadovoljstvo i iskustvo posjetitelja; regresijska analiza

Hrčak ID:

255836

URI

https://hrcak.srce.hr/255836

Datum izdavanja:

15.4.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.451 *