Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31337/oz.76.2.5

Kad je izborna kampanja dobra?: Prosudba na primjeru hrvatskih izbora za Europski parlament 2019. godine

Predrag Haramija orcid id orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 113 Kb

str. 219-234

preuzimanja: 582

citiraj


Sažetak

U radu se traži odgovor na pitanje kad je izborna kampanja dobra u etičkom smislu i kad je dobra u smislu uspješnosti rezultata koje je ostvarila. Istražuju se mogući kriteriji prosudbe te nalazi da izborna kampanja može biti dobra u etičkom smislu ako se vodi načelom istine i nastoji potaknuti dobar odaziv birača na izbore te da može biti dobra u smislu uspješnosti ako uz umjerene troškove donese rast rejtinga u anketama i veći broj glasova nego na prijašnjim izborima. Primijenivši navedene kriterije na kampanje političkih stranaka u hrvatskim izborima za Europski parlament 2019. spoznaje se da kampanja većine stranaka u etičkom smislu nije bila dobra, a u smislu uspješnosti ističu se samo dvije i to uoči izbora nastale stranke.

Ključne riječi

političke stranke; izborna kampanja; izbori za Europski parlament; posljedice; etika

Hrčak ID:

256607

URI

https://hrcak.srce.hr/256607

Datum izdavanja:

29.4.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.579 *