Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.31337/oz.76.2.5
Kad je izborna kampanja dobra?: Prosudba na primjeru hrvatskih izbora za Europski parlament 2019. godine
Predrag Haramija
orcid.org/0000-0002-1675-4996
; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U radu se traži odgovor na pitanje kad je izborna kampanja dobra u etičkom smislu i kad je dobra u smislu uspješnosti rezultata koje je ostvarila. Istražuju se mogući kriteriji prosudbe te nalazi da izborna kampanja može biti dobra u etičkom smislu ako se vodi načelom istine i nastoji potaknuti dobar odaziv birača na izbore te da može biti dobra u smislu uspješnosti ako uz umjerene troškove donese rast rejtinga u anketama i veći broj glasova nego na prijašnjim izborima. Primijenivši navedene kriterije na kampanje političkih stranaka u hrvatskim izborima za Europski parlament 2019. spoznaje se da kampanja većine stranaka u etičkom smislu nije bila dobra, a u smislu uspješnosti ističu se samo dvije i to uoči izbora nastale stranke.
Ključne riječi
političke stranke; izborna kampanja; izbori za Europski parlament; posljedice; etika
Hrčak ID:
256607
URI
Datum izdavanja:
29.4.2021.
Posjeta: 1.579 *