Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32910/ep.72.3.1

OBILJEŽJA I DIMENZIJE PRIVLAČNOSTI POSLODAVACA ZA EKONOMISTE

Nina Pološki Vokić
Vinko Mostarac


Puni tekst: hrvatski pdf 280 Kb

str. 341-357

preuzimanja: 808

citiraj


Sažetak

Rad empirijski istražuje obilježja i dimenzije koje poslodavce čine poželjnijima za najmlađu generaciju visokoobrazovanih ekonomista u Hrvatskoj, s obzirom na manjak istraživanja u ovom području. Također, istraženo je u kojoj je mjeri smisleno segmentirati signale koje poslodavci odašilju na tržište rada kako bi privukli pripadnike najmlađe generacije visokoobrazovanih ekonomista različitih socio-demografskih obilježja. Anketno istraživanje provedeno na uzorku 407 studenata sveučilišnih diplomskih studija korištenjem „Skale privlačnosti poslodavca“ Berthona, Ewinga i Haha (2005) je ukazalo da ispitanici preferiraju „Razvojnu dimenziju“ privlačnosti poslodavca. Dodatno, na temelju inferencijalne statistike zaključeno je da su dimenzije privlačnosti poslodavaca univerzalne, odnosno da u značajnoj mjeri ne ovise o socio-demografskim obilježjima ispitanika. Proizlazi da poslodavci koji žele privući i/ili zadržati u organizaciji visoko-obrazovane ekonomiste mlađih generacija trebaju istima osiguravati prilike za osobni i profesionalni razvoj, bez obzira kojem segmentu prema svojim osobnim obilježjima oni pripadaju.

Ključne riječi

izgradnja marke poslodavca; privlačnost poslodavca; obilježja/dimenzije privlačnosti poslodavca; socio-demografska obilježja pojedinca; ekonomisti; Hrvatska; Skala privlačnosti poslodavca

Hrčak ID:

257829

URI

https://hrcak.srce.hr/257829

Datum izdavanja:

24.5.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.172 *