Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32910/ep.72.3.5

ISTRAŽIVANJE ODANOSTI GENERACIJE X U MALOPRODAJNOM OKRUŽENJU

Ivana Pavlić
Katija Vojvodić
Barbara Puh


Puni tekst: engleski pdf 289 Kb

str. 431-448

preuzimanja: 789

citiraj


Sažetak

Unatoč povećanom interesu za potrošače koji pripadaju generaciji X, postoji još puno nepoznanica o ovom tržišnom segmentu. To se posebice odnosi na njihovo ponašanje u kupnji te zadovoljstvo i odanost tradicionalnim prodavaonicama. Svrha je ovog rada proširiti saznanja o stavovima generacije X koji se odnose na osnovna obilježja prodavaonica i njihovo ponašanje u maloprodajnom okruženju s ciljem definiranja razine njihove odanosti. Iz tog je razloga provedeno empirijsko istraživanje na prigodnom uzorku od 153 pripadnika generacije X iz Dubrovačko-neretvanske županije u razdoblju od 1. lipnja do 1. listopada 2016. Za analizu podataka korištene su ordinalna logistička regresija i ANOVA. Rezultati istraživanja ukazali su na nekoliko djelomično statistički značajnih varijabli, tj. kvalitetu maloprodajne usluge, kvalitetu prodavaonice, cijenu proizvoda, procjenu proizvoda, maloprodajni format i učestalost kupnje. Ovaj rad pruža okvir za bolje razumijevanje generacije X kao potrošača i njihovog cjelokupnog iskustva u prodavaonici. Također, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući nove uvide u odanost hrvatskih potrošača generacije X.

Ključne riječi

Generacija X; prodavaonica; zadovoljstvo kupaca; odanost; hrvatski potrošači

Hrčak ID:

257835

URI

https://hrcak.srce.hr/257835

Datum izdavanja:

24.5.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.853 *