Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.46640/imr.10.18.5
Škola za životarenje ili Pedagoška poema 2.0
Hrvoje Jurić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Uz medicinska i javnozdravstvena pitanja, pandemija koronavirusa 2020. godine izazvala je neka ozbiljna filozofijska, (bio)etička, socijalna, politička i pravna pitanja koja nisu u bitnome nova, premda se pojavljuju u novome svjetlu. Među njima su i pitanja obrazovanja jer je pandemija koronavirusa potencirala trendove digitalizacije i alijenacije u sferi obrazovanja, što nas upućuje ne samo na razmatranje problematike obrazovanja u doba pandemije nego i sistemskih problema obrazovanja, znanosti i znanja u epohi tehnoznanosti te neoliberalne ekonomije i politike.
Ključne riječi
pandemija; korona; obrazovanje; digitalizacija; alijenacija; tehnoznanost
Hrčak ID:
257921
URI
Datum izdavanja:
26.5.2021.
Posjeta: 1.106 *