Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.17818/EMIP/2021/1.3

ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA OBILJEŽJIMA PRODAVAONICE: NALAZI IZ HRVATSKE MALOPRODAJE HRANOM

Ivana Pavlić ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik, Hrvatska
Katija Vojvodić orcid id orcid.org/0000-0001-7870-1438 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik, Hrvatska
Barbara Puh orcid id orcid.org/0000-0002-8454-0762 ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.194 Kb

str. 57-76

preuzimanja: 843

citiraj


Sažetak

Zadovoljstvo potrošača smatra se jednim od najvažnijih čimbenika koji utječe na odanost prodavaonici. Problematika zadovoljstva potrošača prodavaonicom u hrvatskom je maloprodajnom okruženju nedovoljno istražena, posebice kad je riječ o razmatranju zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice. Stoga, cilj je rada utvrditi razinu zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice te utvrditi postojanje razlika u razini zadovoljstva potrošača u odnosu na njihova sociodemografska i bihevioralna obilježja. Rezultati istraživanja na prigodnom uzorku hrvatskih potrošača pokazuju da su potrošači najzadovoljniji fizičkim okruženjem prodavaonice te prodajnim osobljem, dok najmanji stupanj zadovoljstva iskazuju prema dodatnim uslugama te cijenama. Također, utvrđene su razlike u razini zadovoljstva pojedinim obilježjima prodavaonice i sociodemografskim te bihevioralnim obilježjima potrošača. Iako korišteni uzorak i provedba istraživanja u jednoj hrvatskoj županiji ograničavaju generalizaciju nalaza, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući uvid u zadovoljstvo potrošača prodavaonicom u hrvatskoj maloprodaji hrane.

Ključne riječi

zadovoljstvo prodavaonicom; potrošači; obilježja prodavaonice; maloprodaja hrane

Hrčak ID:

258638

URI

https://hrcak.srce.hr/258638

Datum izdavanja:

10.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.911 *