Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09

STAVOVI NASTAVNIKA JEZIKA STRUKE NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA O VREDNOVANJU I OCJENJIVANJU NA DALJINU

Tamara Tolnauer-Ackermann ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ines Jemrić Ostojić ; Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Hrvatska
Natalija Jurina Babović ; Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 656 Kb

str. 278-288

preuzimanja: 327

citiraj


Sažetak

Velike promjene u svim sferama društva uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 dovele su i do promjena u obrazovnom sustavu diljem svijeta, koji se bez adekvatne pripreme morao prilagoditi novim uvjetima i cjelokupni nastavni proces iz klasične učionice prebaciti u virtualno okruženje. Budući da nema puno izvora o stavovima nastavnika stranih jezika prema vrednovanju znanja na daljinu, provedeno je istraživanje kojemu je cilj utvrditi kakva su iskustva i stavovi visokoškolskih nastavnika jezika struke u Republici Hrvatskoj o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Prigodni uzorak čini 82 nastavnika Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama koji su putem online ankete podijelili svoja iskustva povezana s vrednovanjem i ocjenjivanjem. Rezultati upućuju na zaključak da pored nedvojbenih prednosti online testiranja postoje i nedostaci koje je potrebno otkloniti kako bi takva vrsta testiranja ostala dio nastavnog procesa i ubuduće. Također je utvrđeno da velika većina nastavnika očekuje kontinuiranu institucionalnu podršku i suradnju s kolegama.

Ključne riječi

vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu; nastava stranog jezika; visokoškolsko obrazovanje; pandemija koronavirusa

Hrčak ID:

258668

URI

https://hrcak.srce.hr/258668

Datum izdavanja:

20.1.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.354 *