Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22586/csp.v53i2.13878

Didaktika povijesti nedavnih nasilnih sukoba i njihova prezentacija na primjeru nekoliko kurikuluma povijesti s osvrtom na hrvatski slučaj

Domagoj Švigir ; Visoko učilište Algebra, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 203 Kb

str. 441-465

preuzimanja: 385

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju istraživanja kurikuluma na primjeru nekoliko zemalja koje su u bliskoj prošlosti prošle iznimno traumatične nasilne sukobe poput rata, genocida ili građanskoga rata. Naglasak je na nasilnim sukobima iz bliže prošlosti. U skladu s takvom analizom otvoreno je i pitanje gdje u odnosu na druge stoji hrvatski kurikulum povijesti iz 2019. godine.

Ključne riječi

nasilni sukob; kurikulum povijesti; poučavanje povijesti; kontroverzne i osjetljive teme,conflict; curriculum; history teaching; controversial and sensitive topics

Hrčak ID:

260466

URI

https://hrcak.srce.hr/260466

Datum izdavanja:

15.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.134 *