Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture

Nikola Marangunić ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu
Mia Osibov ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: engleski Article3_V5_No1 1 Kb

str. 20-30

preuzimanja: 149

citiraj


Sažetak

Tema ovog članka je objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture. U članku su objašnjeni pojmovi poput dokimologije, ocjena, ocjenjivanja, subjektivnog i objektivnog načina ocjenjivanja, grešaka u ocjenjivanju, što će nam biti potrebno za razumijevanje teme članka. Kroz nastavu tehničke kulture djeca usvajaju teorijska i praktična znanja. Nekoć je naglasak bio na praktičnom dijelu, no s vremenom zbog smanjenja satnice sve više nastave se odvija kroz poučavanje djece teorijskim znanjima. Cilj prikazanog istraživanja je prikazati subjektivne i objektivne načine ocjenjivanja kao i probleme u ocjenjivanju u nastavi tehničke kulture. U zaključku su prikazani rezultati istraživanja.

Ključne riječi

Hrčak ID:

260637

URI

https://hrcak.srce.hr/260637

Datum izdavanja:

18.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 756 *