Stručni rad
RAD PO POSTAJAMA
Melita Barišić
; Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Jasna Kretić Majer
; Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Sažetak
Učitelji u suvremenoj školi pomažu učenicima ovladati znanjima i vještinama u nastavi pojedinih predmeta. Žele novim strategijama poučavanja pomoći učenicima u usvajanju novih životnih vještina.
Uočili smo veću motiviranost učenika za nastavu kad su sadržaji vezani uz životno iskustvo.
Ovdje dajemo prikaz jednog od alternativnih oblika rada – rada po postajama (Lernen an Stationen) u koji su integrirane teme iz izborne nastave njemačkoga jezika i pedagoške radionice uz timski rad učitelja.
Tema je dvosata – Briga za zdravlje i uljudno ponašanje, 8. razred, 5. god. učenja njemačkoga jezika: 1. A lekcija, Meine Omi ist echt Spitze.
Ključne riječi
njemački jezik; pedagoška radionica; rad po postajama
Hrčak ID:
24073
URI
Datum izdavanja:
12.5.2008.
Posjeta: 2.984 *