Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.12.23.2

Kako turski kreativni profesionalci vide industriju televizijskih drama: intervjui s glumcima, producentima, redateljima, scenaristima i distributerima

Ayşen Gül orcid id orcid.org/0000-0003-0847-6882 ; Istanbul University, Turkey


Puni tekst: engleski pdf 648 Kb

str. 19-39

preuzimanja: 638

citiraj


Sažetak

Turska televizijska industrija naglo se razvila u posljednjem desetljeću i povećala izvoz televizijskih drama (dizis) u više od stotinu država. Turska je 2016. godine postala drugi najveći izvoznik televizijskih drama u svijetu nakon Sjedinjenih Američkih Država. Transnacionalizacija industrije televizijskih drama, dizi, rezultat je rada i karakteristika kreativne industrije. Međutim, ta industrija ima i neke ozbiljne probleme. Ovaj rad nastoji objasniti izazove s kojima se sreće turska televizijska industrija kroz intervjue s glumcima, producentima, redateljima, scenaristima i distributerima, te dati preporuke za uspjeh izvoza turskih televizijskih proizvoda.

Ključne riječi

turske televizijske drame; Dizi; izvoz; turski kreativni profesionalci

Hrčak ID:

260888

URI

https://hrcak.srce.hr/260888

Datum izdavanja:

23.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.414 *