Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22210/strjez/50-1/4
MIŠLJENJA STUDENATA GERMANISTIKE O NJIHOVOJ STRUČNOJ OSPOSOBLJENOSTI ZA PRIMJENU INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U NASTAVI
Matija Đurđek
orcid.org/0000-0002-7148-5477
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Lütze-Miculinić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Predmet su ovog rada mišljenja studenata nastavničkog smjera germanistike o njihovoj pripremljenosti i educiranosti za porabu informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u nastavi njemačkog kao stranog jezika te prisutnosti tema povezanih s IKT-om u njihovom studijskom programu. U tu su svrhu provedena dva istraživanja putem online anketiranja – prvo 2018. godine na četirima hrvatskim sveučilištima, a drugo 2020. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Ciljevi istraživanja bili su ispitati postavljene hipoteze: smatraju li se studenti nedovoljno educiranima o uporabi IKT-a u nastavi te bi li željeli više sadržaja i tema povezanih s IKT-om u njihovom studijskom programu. Rezultati dvaju istraživanja analizirani su zasebno i usporedno. Premda su istraživanja pokazala da se velik broj studenata osjeća dostatno stručno osposobljenim za uporabu IKT-a u nastavi, većina bi željela veću prisutnost nastavnih sadržaja s područja IKT-a tijekom studija. U zaključku su ocrtani prijedlozi za uključivanje IKT sadržaja u studijske programe nastavničkog smjera germanistike. Prijedlozi se temelje na rezultatima dobivenim u okviru provedenih istraživanja.
Ključne riječi
njemački kao strani jezik; izobrazba nastavnika; informacijsko-komunikacijska tehnologija; mišljenja studenata germanistike
Hrčak ID:
260920
URI
Datum izdavanja:
20.7.2021.
Posjeta: 1.252 *