Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.3935/rsp.v28i2.1730
Nikada nije prekasno za učenje: Uloga organizacijske podrške u učenju starijih zaposlenika
Jana Žnidaršič
orcid.org/0000-0003-1719-8394
; Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Mojca Kogovšek
orcid.org/0000-0003-2071-0352
; Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma, Novo mesto, Slovenija
Metka Kogovšek
; Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma, Novo mesto, Slovenija
Irena Ograjenšek
orcid.org/0000-0002-2248-1517
; Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
U posljednjim desetljećima cjeloživotno učenje zadobiva sve više pozornosti zbog svoje ključne uloge u socijalnim mjerama za poticanje aktivnog starenja. Zbog brojnih kontroverznih rezultata istraživanja o trajnom učenju starijih zaposlenika, naš je rad usmjeren na usporedbu starijih i mlađih zaposlenika u pogledu njihove motivacije (spremnosti) za učenje i na ishode koji su rezultat procesa učenja i usavršavanja. Naši rezultati ne pokazuju statistički značajne razlike u rezultatima učenja obje grupe zaposlenika niti u općoj motivaciji za učenje. Ipak, rezultati pokazuju da se stariji zaposlenici manje bave učenjem kako bi ispunili svoje karijerne ciljeve, a više kako bi unaprijedili učinkovitost u radu, te da bi olakšali prijenos znanja na radnom mjestu. Dodatno se razmatra ključna uloga percipirane organizacijske podrške trajnog učenja i usavršavanja starijih zaposlenika na radnom mjestu.
Ključne riječi
starenje radne snage; stariji zaposlenici; motivacija za učenje; upravljanje starenjem
Hrčak ID:
261368
URI
Datum izdavanja:
25.7.2021.
Posjeta: 2.213 *