Ostalo
Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika
Jelena Huzanić
Puni tekst: hrvatski pdf 83 Kb
str. 111-112
preuzimanja: 339
citiraj
APA 6th Edition
Huzanić, J. (2020). Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika. Latina et Graeca, 2 (38), 111-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/261776
MLA 8th Edition
Huzanić, Jelena. "Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika." Latina et Graeca, vol. 2, br. 38, 2020, str. 111-112. https://hrcak.srce.hr/261776. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Huzanić, Jelena. "Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika." Latina et Graeca 2, br. 38 (2020): 111-112. https://hrcak.srce.hr/261776
Harvard
Huzanić, J. (2020). 'Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika', Latina et Graeca, 2(38), str. 111-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/261776 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Huzanić J. Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika. Latina et Graeca [Internet]. 2020 [pristupljeno 22.12.2024.];2(38):111-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/261776
IEEE
J. Huzanić, "Motivacijski i disciplinarni izazovi u nastavi latinskog jezika - položaj nastave latinskog jezika", Latina et Graeca, vol.2, br. 38, str. 111-112, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/261776. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
261776
URI
https://hrcak.srce.hr/261776
Datum izdavanja:
31.12.2020.
Posjeta: 880
*