Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Virtualna šetnja u službi kreiranja nove muzejske publike : (na primjeru Muzeja triljskog kraja)

Sanja Budić Leto ; Muzej triljskog kraja, Trilj


Puni tekst: hrvatski pdf 229 Kb

str. 178-180

preuzimanja: 227

citiraj


Sažetak

Velikim i slavnim muzejima suvremene tehnologije mogu biti alati koji će donekle fizički rasteretiti muzej, posjetitelju pružiti personalizirani obilazak te novo i edukativno iskustvo onima koji možda nikad neće imati priliku da ga u stvarnosti posjete. No za manje muzeje, koji rade na pridobivanju nove publike i nastoje pratiti (katkad financijski iscrpljujuće) muzejske trendove – virtualne šetnje, pojačana stvarnost i raznovrsni drugi interaktivni sadržaji usmjereni prema modernom posjetitelju ponajprije služe za prezentaciju i popularizaciju muzeja.

Ključne riječi

Muzej triljskog kraja, Trilj; Virtualna izložba; Virtualni muzeji; Multimedija

Hrčak ID:

261820

URI

https://hrcak.srce.hr/261820

Datum izdavanja:

1.12.2020.

Posjeta: 713 *