Informatica museologica, No. 51, 2020.
Stručni rad
Virtualna šetnja u službi kreiranja nove muzejske publike : (na primjeru Muzeja triljskog kraja)
Sanja Budić Leto
; Muzej triljskog kraja, Trilj
Sažetak
Velikim i slavnim muzejima suvremene tehnologije mogu biti alati koji će donekle fizički rasteretiti muzej, posjetitelju pružiti personalizirani obilazak te novo i edukativno iskustvo onima koji možda nikad neće imati priliku da ga u stvarnosti posjete. No za manje muzeje, koji rade na pridobivanju nove publike i nastoje pratiti (katkad financijski iscrpljujuće) muzejske trendove – virtualne šetnje, pojačana stvarnost i raznovrsni drugi interaktivni sadržaji usmjereni prema modernom posjetitelju ponajprije služe za prezentaciju i popularizaciju muzeja.
Ključne riječi
Muzej triljskog kraja, Trilj; Virtualna izložba; Virtualni muzeji; Multimedija
Hrčak ID:
261820
URI
Datum izdavanja:
1.12.2020.
Posjeta: 713 *