Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj stupnja obrazovanja na potrošačke odluke o kupovanju prema preporukama influencera

Siniša Jovčić ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Mihael Plećaš orcid id orcid.org/0000-0002-8971-2543 ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 579 Kb

str. 47-57

preuzimanja: 472

citiraj


Sažetak

Rezultat istraživanja Malenice pokazuju da ne postoji utjecaj influencera na
odluke potrošača o kupovanju. Uzimajući u obzir činjenicu da influenceri postoje, razumno je
zaključiti da postoje skupine potrošača na koje influenceri utječu. Predmet istraživanja u ovom
radu su stavovi ispitanika o utjecaju influencera na njihove odluke o kupovanju. Cilj
istraživanja objasniti je zašto se koriste influenceri za promicanje tržišnih ponuda, premda su
rezultati istraživanja Malenice pokazali da ne postoji utjecaj influencera na odluke o
kupovanju.
Na temelju testiranja hipoteza izvedeni su zaključci istraživanja da postoji razlika u stavovima
ispitanika niže i više razine obrazovanja o utjecaju influencera na odluke o kupovanju. Stav
ispitanika više razine obrazovanja je da postoji utjecaj influencera na odluke potrošača o
kupovanju za razliku od stava ispitanika niže razine obrazovanja kod kojih takav utjecaj ne
postoji.

Ključne riječi

Utjecaj influencera; potrošači niže i više razine obrazovanja

Hrčak ID:

262657

URI

https://hrcak.srce.hr/262657

Datum izdavanja:

23.9.2021.

Posjeta: 1.080 *