Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije

Anđela Uvodić ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Antonia Muslim ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Maja Drviš orcid id orcid.org/0000-0002-7374-9755 ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 554 Kb

str. 163-170

preuzimanja: 289

citiraj


Sažetak

Neuromarketing predstavlja relativno nov način istraživanja tržišta i moderan pristup
pri osmišljavanju marketing strategije koji kombinira znanja iz područja neuroznanosti,
psihologije i ekonomije. U ovom radu objašnjeni su pojam i važnost marketing strategije
poduzeća te neuromarketinga kao alata za istraživanje nesvjesnih preferencija potrošača. Cilj
rada je kroz kvalitativno istraživanje ispitati stavove i upoznatost top menadžmenta o primjeni
neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije. Utvrđeno je da ispitanici imaju
pretežno pozitivan stav prema općenitoj primjeni neuromarketinških metoda, ali da većina njih
nije dovoljno upoznata s navedenom problematikom. Rezultati upućuju na to da potencijal
korištenja neuromarketinških metoda za istraživanje tržišta svakako postoji te da će vremenom
imati značajniju ulogu. Istraživanje može poslužiti kao podloga za daljnja istraživanja, odnosno
za praćenje očekivanoga rasta upoznatosti hrvatskih tvrtki s primjenom neuromarketinških
alata ili pak izravnom primjenom istih u budućnosti.

Ključne riječi

neuromarketing; marketing strategija; top menadžment

Hrčak ID:

262690

URI

https://hrcak.srce.hr/262690

Datum izdavanja:

23.9.2021.

Posjeta: 837 *