Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32914/mcpr.12.2.5

USPOREDBA MOGUĆNOSTI ZADAĆA (ASSIGNMENTS) U TEAMSU I EDMODU

Iva Naranđa ; II. osnovna škola Čakovec, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.010 Kb

str. 187-196

preuzimanja: 197

citiraj


Sažetak

U radu će se usporediti mogućnosti Zadaća (Assignments) u MS Teamsu i Edmodu, gledano s pozicije učitelja i učenika. Predstaviti će se online istraživanje o primjeni mogućnosti Zadaća na nastavi informatike, kako tijekom nastave u školi, tako i za vrijeme nastave na daljinu koje se provelo u prosincu 2020. među učenicima šestih i sedmih razreda II. osnovne škole Čakovec kako bi se dobila povratna informacija o primjeni ovih mogućnosti, gledano od strane učenika. Sudjelovanje u istraživanju bilo je anonimno, a provedeno je putem online upitnika kreiranog pomoću Google obrasca. Pitanja su se odnosila na nastavu informatike i primjenu Zadaća. Opcija Zadaća dostupna je učiteljima i učenicima kako bi se na jednom mjestu objedinile sve aktivnosti povezane s nekim zadatkom i kako bi se omogućilo jednostavno praćenje napretka učenika, davanje povratnih informacija učenicima i vođenje statistike za cijeli razred i svakog pojedinog učenika. Višegodišnje iskustvo u nastavi s obrazovnom mrežom Edmodo i nešto kraće iskustvo u radu s aplikacijom Teams, omogućilo je uočavanje nekih razlika, prednosti i nedostataka. Budući da je trenutna generacija učenika koristila Edmodo i Teams, pojavila se ideja da se provede istraživanje kako bi se dobio uvid u to kako učenici doživljavaju rad s Zadaćama na Edmodu i Teamsu. U ovom radu opisuje se provedeno istraživanje, predstavlja analiza rezultata i prikazuju se zaključci do kojih je dovelo istraživanje. Uz to, rad sadržava usporedbu mogućnosti Zadaća na Edmodu i Teamsu gledano s pozicije učitelja.

Ključne riječi

edukacija; informatika; osnovna škola; Edmodo; Teams; Zadaća

Hrčak ID:

265556

URI

https://hrcak.srce.hr/265556

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 824 *