Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/tab.18.2021.9
Sudjelovanje studenata japanskog jezika u leksikografskim aktivnostima i planiranje bilingvalnog e-rječnika
Irena Srdanović
Dragana Špica
Sažetak
Većina studenata japanologije na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli pripada generaciji digitalnih urođenika (engl. digital natives), a njihovoj digitalnoj pismenosti dodatno doprinosi i dostupnost velikoga broja resursa japanskoga jezika, što u obliku aplikacija na pametnim telefonima i mobitelima što u obliku internetskih stranica, računalno potpomognutih alata za učenje jezika i drugih multimedijalnih alata. Kako većina ovih resursa koristi japanski i engleski jezik, primjećuje se potreba studenata za dvojezičnim rječnicima i drugim izvorima za japanski jezik s objašnjenjima, prijevodima i dodatnim informacijama na njihovom materinskom jeziku. Cilj je ovoga rada dvostruk: 1) predstaviti pilot-projekte izrade japansko-hrvatskih dvojezičnih e-rječnika u suradnji studenata i nastavnika Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i uz pomoć otvorene platforme za izradu e-rječnika Lexonomy (Měchura 2017), 2) analizom provedene ankete utvrditi tendencije korištenja postojećih rječnika, elektroničkih rječnika i drugih resursa kao i potrebe učenika japanskoga jezika za planiranim opsežnijim japansko-hrvatskim e-rječnikom u svrhu izrade modela toga e-rječnika.
Ključne riječi
japansko-hrvatski dvojezični rječnik; e-rječnik; anketa; digitalni resursi; studenti japanologije
Hrčak ID:
265778
URI
Datum izdavanja:
24.11.2021.
Posjeta: 1.467 *