Oeconomica Jadertina, Vol. 11 No. 2, 2021.
Izvorni znanstveni članak
Utjecaj usluga zračnog prijevoza na razinu lojalnosti turističkih putnika
Samira Dedić
; Univerzitet u Tuzli, Ekonomski fakultet, Tuzla, BIH
Ermin Mujić
; Porezna uprava FBIH
Adis Puška
orcid.org/0000-0003-3274-0188
; Odjeljenje za javnu sigurnost Vlade Brčko distrikta BiH
Sažetak
Opći cilj istraživanja je utvrditi intenzitet i smjer povezanosti zračnog prijevoza i razine lojalnosti turističkih putnika. U radu su testirane i detaljno analizirane tri radne hipoteze istraživanja. Empirijsko istraživanje provedeno je na temelju prikupljenih primarnih podataka terenskim istraživanjem, pri čemu je primijenjen visoko strukturirani anketni upitnik kao obrazac za prikupljanje podataka. U anketnom upitniku korištena je Likertova skala s pet stupnjeva slaganja. Ispitanici su korisnici usluga zračnog prijevoza u Bosni i Hercegovini. Istraživanje je provedeno na dva međunarodna aerodroma Sarajevo i Tuzla, a obuhvaćene su četiri niskotarifne zrakoplovne kompanije Wizz Air, Pegasus Airlines, Germanwings i Norwegian Air Shuttle. Kako bi se odgovorilo na postavljena istraživačka pitanja vezana za ispitivanje intenziteta i smjera utjecaja zračnog prijevoza na razinu lojalnosti turističkih putnika, primijenjeni su različiti postupci i metode obrade podataka u skladu s postavljenim istraživačkim problemima.
Ključne riječi
Hrčak ID:
266032
URI
Datum izdavanja:
1.12.2021.
Posjeta: 1.156 *