Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj usluga zračnog prijevoza na razinu lojalnosti turističkih putnika

Samira Dedić ; Univerzitet u Tuzli, Ekonomski fakultet, Tuzla, BIH
Ermin Mujić ; Porezna uprava FBIH
Adis Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188 ; Odjeljenje za javnu sigurnost Vlade Brčko distrikta BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 791 Kb

str. 14-39

preuzimanja: 229

citiraj


Sažetak

Opći cilj istraživanja je utvrditi intenzitet i smjer povezanosti zračnog prijevoza i razine lojalnosti turističkih putnika. U radu su testirane i detaljno analizirane tri radne hipoteze istraživanja. Empirijsko istraživanje provedeno je na temelju prikupljenih primarnih podataka terenskim istraživanjem, pri čemu je primijenjen visoko strukturirani anketni upitnik kao obrazac za prikupljanje podataka. U anketnom upitniku korištena je Likertova skala s pet stupnjeva slaganja. Ispitanici su korisnici usluga zračnog prijevoza u Bosni i Hercegovini. Istraživanje je provedeno na dva međunarodna aerodroma Sarajevo i Tuzla, a obuhvaćene su četiri niskotarifne zrakoplovne kompanije Wizz Air, Pegasus Airlines, Germanwings i Norwegian Air Shuttle. Kako bi se odgovorilo na postavljena istraživačka pitanja vezana za ispitivanje intenziteta i smjera utjecaja zračnog prijevoza na razinu lojalnosti turističkih putnika, primijenjeni su različiti postupci i metode obrade podataka u skladu s postavljenim istraživačkim problemima.

Ključne riječi

karakteristike usluge zračnog prijevoza, lojalnost turističkih putnika, korelacijska analiza, faktorska analiza, višestruka regresijska analiza

Hrčak ID:

266032

URI

https://hrcak.srce.hr/266032

Datum izdavanja:

1.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 603 *