Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

EUROPSKA ISKUSTVA I KURIKULUM POVIJESTI U OBVEZNOM OBRAZOVANJU

Snježana Koren ; Filozofski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu
Magdalena Najbar-Agičić ; Filozofski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.032 Kb

str. 321-343

preuzimanja: 1.471

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.354 Kb

str. 344-372

preuzimanja: 1.161

citiraj


Sažetak

Autorice donose rezultate komparativne analize kurikuluma povijesti
nekoliko europskih zemalja: Engleske, Škotske, Irske, Norveške, Švedske, Finske,
Njemačke, Nizozemske, Austrije, Mađarske i Slovenije. U istraživanju se nastojalo
prepoznati mjesto koje povijest kao školski predmet zauzima u obveznom
obrazovanju tih zemalja. Promatra se također način na koji se u tim zemljama defi -
niraju važni elementi poput svrhe i ciljeva nastave povijesti i očekivanih učeničkih
postignuća. Dobiveni podaci uspoređuju se sa situacijom u kojoj se nalazi nastava
povijesti u Republici Hrvatskoj. Autorice naglašavaju važnost defi niranja ciljeva i
očekivanih postignuća u većini analiziranih kurikuluma nasuprot hrvatskoj praksi
defi niranja obveznih tema i detaljnog opisivanja propisanih sadržaja

Ključne riječi

nastava povijesti; kurikulumi povijesti; ciljevi; očekivana učenička postignuća; europska iskustva

Hrčak ID:

24601

URI

https://hrcak.srce.hr/24601

Datum izdavanja:

10.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.811 *