Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22598/zefzg.2021.2.89

Važnost istraživanja djece u marketingu

Ružica Brečić orcid id orcid.org/0000-0003-3327-2187 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 346 Kb

str. 89-110

preuzimanja: 564

citiraj


Sažetak

Uloga djece u kupovnim odlukama roditelja bilježi značajan rast kroz posljednja dva desetljeća. Cilj ovog rada je dati pregled važnijih istraživanja unutar područja marketinga koji su analizirali ponašanje djece i roditelja kao potrošača. U radu će se opisati tri područja: a) dosadašnje spoznaje o socijalizaciji djece kao potrošača b) trendove koji se odvijaju unutar kupovine roditelja i djece i b) metode koje se koriste za istraživanje djece u području marketinga. Doprinos rada je u prepoznavanju potencijalnih pitanja za buduća empirijska istraživanja s čijim odgovorima bi se ostvarilo bolje razumijevanje svijeta djece i roditelja te odredila kvalitetna podloga za intervencije i razvoj odgovornih marketinških strategija.

Ključne riječi

Djeca kao potrošači; marketing; kupovina; istraživanje djece; trendovi

Hrčak ID:

270642

URI

https://hrcak.srce.hr/270642

Datum izdavanja:

12.1.2022.

Posjeta: 1.302 *