Market-Tržište, Vol. 33 No. 2, 2021.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/mt/2021.33.2.129
Gamifikacija i konkurentnost poduzeća: analiza komercijalnih banaka
Powel Maxwell Worimegbe
orcid.org/0000-0002-7239-1253
; Olabisi Onabanjo University
Temitope Mariam Worimegbe
orcid.org/0000-0001-7549-6600
; Redeemers University
Oyinlola Akinyede
; Redeemers University
Sažetak
Svrha – Rad istražuje utjecaj gamifikacije na konkurentnost poduzeća u financijskom sektoru. Dimenzije gamifikacije povezane s financijskim uslugama temelje se na razvoju proizvoda, marketinškim i prodajnim aktivnostima te uslugama korisniku.
Metodološki pristup – U anketnome istraživanju sudjelovalo je 662 zaposlenika nigerijskih banaka, a korišten je strukturirani anketni upitnik. U analizi podataka prikupljenih istraživanjem primijenjeno je PLS modeliranje strukturnih jednadžbi metodom parcijalnih najmanjih kvadrata (PLS).
Rezultati i implikacije – Rezultati pokazuju da dimenzije gamifikacije pozitivno utječu na konkurentnost poduzeća. Nadalje, rezultati naznačuju da razvoj proizvoda, marketinške i prodajne aktivnosti te usluge korisnicima pozitivno i značajno utječu na konkurentnost poduzeća. Praktična implikacija rada jest da komercijalne banke za održavanje konkurentnosti trebaju obratiti pozornost na gamifikaciju. Isto je tako potrebno posvetiti više pozornosti izvorima kredita, preporukama i generiranju potencijalnih korisnika te samopomoći radi postizanja i održavanja konkurentnosti poduzeća.
Ograničenja – Rad je istraživao utjecaj gamifikacije na kurentnost poduzeća koristeći bankarski sektor kao kontekst. Pri donošenju zaključaka primijenjene su nefinancijske mjere konkurentnosti.
Doprinos – Rad pruža uvid u to kako se gamifikacija može značajno primijeniti u praksi u stvarnim situacijama i poduzećima radi postizanja konkurentnosti.
Ključne riječi
bankarska industrija; gamifikacija; financijske usluge; konkurentnost poduzeća; marketing;
Hrčak ID:
270691
URI
Datum izdavanja:
12.1.2022.
Posjeta: 1.925 *