Geografski horizont, Vol. 67. No. 1., 2021.
Stručni rad
Transformacija engleskog nogometa u okviru globalizacije
Ema Špehar
orcid.org/0000-0001-6501-4698
; OŠ Ane Katarine Zrinski, Matije Gupca 22, 32282 Retkovci, Hrvatska
Jelena Lončar
orcid.org/0000-0003-2580-1931
; Geografski odsjek, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Rane devedesete bile su turbulentne godine za engleski Premiership koji je doživljavao neke od glavnih promjena u povijesti lige. Kao posljedica otvaranja tržišta, engleski Premiership počinje se otvarati i postaje dostupan navijačima diljem svijeta. Danas zahvaljujući medijima, sponzorima, stranim ulaganjima i općenito zahvaljujući popularnosti nogomet, pa i sport u cijelosti, postaje globalni tržišni fenomen u koji se sve više ulaže i koji donosi ekonomske dobrobiti samim nogometašima, klubovima, vlasnicima, navijačima odnosno posljedično njegovoj internacionalnoj popularnosti.
Ključne riječi
nogomet; Premiership; sponzorstvo; brendovi; navijači; mediji
Hrčak ID:
270700
URI
Datum izdavanja:
12.1.2022.
Posjeta: 1.181 *