Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Transformacija engleskog nogometa u okviru globalizacije

Ema Špehar orcid id orcid.org/0000-0001-6501-4698 ; OŠ Ane Katarine Zrinski, Matije Gupca 22, 32282 Retkovci, Hrvatska
Jelena Lončar orcid id orcid.org/0000-0003-2580-1931 ; Geografski odsjek, Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.525 Kb

str. 7-21

preuzimanja: 507

citiraj


Sažetak

Rane devedesete bile su turbulentne godine za engleski Premiership koji je doživljavao neke od glavnih promjena u povijesti lige. Kao posljedica otvaranja tržišta, engleski Premiership počinje se otvarati i postaje dostupan navijačima diljem svijeta. Danas zahvaljujući medijima, sponzorima, stranim ulaganjima i općenito zahvaljujući popularnosti nogomet, pa i sport u cijelosti, postaje globalni tržišni fenomen u koji se sve više ulaže i koji donosi ekonomske dobrobiti samim nogometašima, klubovima, vlasnicima, navijačima odnosno posljedično njegovoj internacionalnoj popularnosti.

Ključne riječi

nogomet; Premiership; sponzorstvo; brendovi; navijači; mediji

Hrčak ID:

270700

URI

https://hrcak.srce.hr/270700

Datum izdavanja:

12.1.2022.

Posjeta: 1.181 *