Medijske studije, Vol. 12 No. 24, 2021.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20901/ms.12.24.2
Erotski sadržaji u oglašavanju: vizualna pažnja i percepcija primjerenosti
Simona Bažantová
orcid.org/0000-0002-0754-3898
; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Eliška Štiková
orcid.org/0000-0003-0440-2712
; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Michal Novák
orcid.org/0000-0001-7893-7774
; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Daria Gunina
orcid.org/0000-0002-4149-4962
; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Sažetak
Erotski se sadržaji u oglašavanju ponekad smatraju neetičnima ili provokativnima. U ovom se radu istražuje kako konzumenti percipiraju erotske sadržaje u oglašavanju s obzirom na pokret oka i subjektivni doživljaj primjerenosti. U radu se koristi metoda praćenja očiju za mjerenje vizualne pažnje ispitanika, a podaci o subjektivnoj percepciji primjerenosti erotskih sadržaja odabranih reklama prikupljeni su polustrukturiranim intervjuima. Rezultati ukazuju na to da postoji razlika između načina na koji konzumenti gledaju reklame ovisno o percepciji primjerenosti. Ističe se važnost pažljivog odabira protagonista s obzirom na ciljnu skupinu. Oglašivači bi također trebali obratiti pozornost na jačinu i sklad erotskog sadržaja u odnosu na odabranog protagonista.
Ključne riječi
erotski sadržaji; oglašavanje; metoda praćenja očiju; intervjui; primjerenost; vizualna pažnja
Hrčak ID:
272183
URI
Datum izdavanja:
28.1.2022.
Posjeta: 1.803 *