Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Pozitivna edukacija i njena primjena u školi

Mirela Ileković orcid id orcid.org/0000-0003-1526-0721 ; I. osnovna škola Bjelovar, Bjelovar


Puni tekst: hrvatski pdf 217 Kb

str. 23-33

preuzimanja: 363

citiraj


Sažetak

Razvoj pozitivne psihologije utjecao je na promjene u području obrazovnih su- stava i strategija ističući važnost psiholoških korelata učenja i preventivnih modela mentalnog zdravlja u školama. Danas je edukacija u suvremenom društvu usmjerena na učenika i njegov cjeloviti razvoj dok je prije bila usmjerena na razvijanje akademskih vještina. Škola je mjesto iznimnog značaja za stjecanje kognitivnih, socijalnih i emocionalnih vještina djeteta i mlade osobe. Pozitivna edukacija dopunjuje i obogaćuje tradicionalni pristup odgoju i obrazovanju razvijanjem vještina koje pridonose sreći i dobrobiti učenika (Seligman, Ernst, Gillham, Reivich i Links, 2009). Unatoč tomu što su razvijeni i evaluirani brojni učinkoviti programi pozitivnih psiholoških intervencija (Sin i Lyubomirsky, 2009; Bolier i sur., 2013), pozitivna edukacija je područje koje tek treba unaprjeđivati kako bi se iskoristio njen potencijal.

Ključne riječi

dobrobit; pozitivna edukacija; pozitivne psihološke intervencije

Hrčak ID:

272558

URI

https://hrcak.srce.hr/272558

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 701 *