Stručni rad
Pozitivna edukacija i njena primjena u školi
Mirela Ileković
orcid.org/0000-0003-1526-0721
; I. osnovna škola Bjelovar, Bjelovar
Sažetak
Razvoj pozitivne psihologije utjecao je na promjene u području obrazovnih su- stava i strategija ističući važnost psiholoških korelata učenja i preventivnih modela mentalnog zdravlja u školama. Danas je edukacija u suvremenom društvu usmjerena na učenika i njegov cjeloviti razvoj dok je prije bila usmjerena na razvijanje akademskih vještina. Škola je mjesto iznimnog značaja za stjecanje kognitivnih, socijalnih i emocionalnih vještina djeteta i mlade osobe. Pozitivna edukacija dopunjuje i obogaćuje tradicionalni pristup odgoju i obrazovanju razvijanjem vještina koje pridonose sreći i dobrobiti učenika (Seligman, Ernst, Gillham, Reivich i Links, 2009). Unatoč tomu što su razvijeni i evaluirani brojni učinkoviti programi pozitivnih psiholoških intervencija (Sin i Lyubomirsky, 2009; Bolier i sur., 2013), pozitivna edukacija je područje koje tek treba unaprjeđivati kako bi se iskoristio njen potencijal.
Ključne riječi
dobrobit; pozitivna edukacija; pozitivne psihološke intervencije
Hrčak ID:
272558
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 1.284 *