Pregledni rad
https://doi.org/10.32903/zs.67.2.6
POVIJESNI RAZVOJ I ŠIRENJE U ISTRAŽIVANJU MOTIVACIJE ZA UČENJE STRANOG JEZIKA (J2)
Abdul Raham Omar
; Oxford International Education Group, Greenwich, UK
Mirna Harwood
Sažetak
Ovaj članak nudi povijesnu analizu glavnih faza kroz koje je prošlo istraživanje motivacije za učenje J2. Predstavlja kratak kronološki prikaz glavnih teorijskih dostignuća u dosadašnjim istraživanjima motivacije za učenje J2. Rasprava započinje kratkim pregledom sociopsihološkog razdoblja koje se bavilo motivacijskim čimbenicima J2 u međugrupnim odnosima. Nakon toga raspravlja se o kognitivno-situacijskom razdoblju u kojem se javilo zanimanje za učenike u učionicama i o procesno orijentiranom razdoblju koje se bavi učenicima jezika i okolnostima u kojima se nalaze. Posljednji dio ovog članka govori o najnovijim teorijama u nastajanju u području motivacije za učenje J2 i revolucionarnom doprinosu koje su dale kako bi se razumio odnos između motivacije učenika i postignute razine znanja. Ove teorijske studije uključuju najnovije teme koje su uvelike pridonijele razumijevanju uloge motivacije u procesu učenja ciljnog jezika te mjeru u kojoj ona određuje razinu uspjeha koju postižu učenici. Razumijevanje psihologije učenja jezika omogućuje praktičarima razumijevanje uloge motivacije J2 i njezinih implikacija u podučavanju ciljnog jezika.
Ključne riječi
motivacija; ciljni jezik; učenje jezika; usvajanje drugog jezika; teorije; metode
Hrčak ID:
272444
URI
Datum izdavanja:
27.12.2021.
Posjeta: 1.337 *