Recenzija, Prikaz slučaja
Višejezičnost u nastavi četverogodišnjih strukovnih škola – projekt turističkog vođenja
Daniela Kružić
; Ekonomski fakultet u Rijeci
Viliana Malnar
; Srednja škola dr. Antuna Barca Crikvenica, Crikvenica
Sažetak
Uz poticanje jezičnih kompetencija, u suvremenoj nastavi stranih jezika naglasak je i na strukovnim i socijalnim vještinama. Budući da su prezentacije i javni nastupi sastavni dio radne svakodnevnice turističkih djelatnika, u sklopu nastave engleskog, njemačkog i talijanskog jezika u Srednjoj školi dr. Antuna Barca Crikvenica osmislili smo i realizirali projekt
„Turističko vođenje kroz Crikvenicu”. Sve aktivnosti osmišljene su s ciljem primjene dosad stečenih znanja i vještina iz raznih područja (strani jezici, geografija, povijest i kulturna baština). Dvadeset učenika strukovne kvalifikacije hotelijersko-turistički tehničar izradilo je kratke vodiče o Crikvenici, prevedene na tri jezika, a zatim su turističkim vođenjem kroz grad pokazali razvijenost svog vokabulara, izgovor kao i primjenu stečenih spoznaja i vještina u konkretnoj situaciji interakcije s gostima u Crikvenici. Njihova motivacija i entuzijazam najbolji su dokaz da su spremni suočiti se s poslovnim izazovima koji ih čekaju.
Ključne riječi
jezična kompetencija, strukovno obrazovanje, turističko vođenje, višejezičnost.
Hrčak ID:
273530
URI
Datum izdavanja:
18.12.2019.
Posjeta: 704 *