Stručni rad
Samovrednovanje škole
Snežana Markan
; OŠ Šećerana, Šećerana
Sažetak
Samovrednovanje je znanstveno i stručno osmišljen postupak koji omogućava odgojno – obrazovnim
djelatnicima da na temelju sustavnog praćenja, analiziranja i preispitivanja samostalno
unaprijede vlastiti odgojno-obrazovni rad. Potaknuta je rasprava o kvaliteti odgoja i obrazovanja
na razini škole sa svim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…)
te je dobiveno njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete. Također,
rezultati su omogućili spoznavanje dobrog odnosa učenika prema drugim učenicima i školi,
suradnički odnos učitelja, roditelja i škole te pozitivno i motivirajuće radno ozračje kojem pridonosi
i dobar odnos učenika i učitelja. Rad se temelji na rezultatima anketa učenika, roditelja i
učitelja u svrhu unaprjeđenja kvalitete odgojno – obrazovnog rada u Osnovnoj školi Šećerana.
Ključne riječi
analiziranje; kvaliteta odgoja i obrazovanja; samovrednovanje; unaprjeđenje.
Hrčak ID:
273549
URI
Datum izdavanja:
1.3.2022.
Posjeta: 2.782 *