Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Stvaralačko učenje i neobične priče kroz eTwinning projekt Create with dice! (Unusual Europe stories)

Elena Kladarić orcid id orcid.org/0000-0001-6024-6991 ; Osnovna škola Horvati, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 1.085 Kb

str. 113-128

preuzimanja: 222

citiraj


Sažetak

Novijim spoznajama o učenju dolazi se do zaključka kako je jedan od bitnih zadataka odgoja i
obrazovanja naučiti učenike misliti, tj. naučiti ih kako učiti. Stvarajući na zadanu temu, učenici
dolaze do rješenja pojedinih problema, a projektnom nastavom im se omogućuje samostalnost u
reguliranju i modificiranju učenja. Nastavnik je onaj koji može učenicima ponuditi metode pomoću
kojih mogu bolje pamtiti. Jedna od tih metoda, tj. tehnika pamćenja su neobične priče, čijom
uporabom se potiče razvoj asocijativnog mišljenja koje je preduvjet kasnijem formiranju funkcionalnog
znanja.

Ključne riječi

projektna nastava; stvaralačko učenje; neobične priče; eTwinning

Hrčak ID:

273550

URI

https://hrcak.srce.hr/273550

Datum izdavanja:

1.3.2022.

Posjeta: 546 *