Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Vrednovanje učenja na daljinu osječkih studenata za vrijeme pandemije COVID-19

Tena Velki orcid id orcid.org/0000-0002-9529-8959 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 350 Kb

str. 66-69

preuzimanja: 149

citiraj


Sažetak

Pandemija COVID-19 prouzročila je brojne promjene u svakodnevnici, uključujući i organizaciju i održavanje nastave kao i načine učenja kod studenata. S ciljem ispitivanja tog utjecaja pokrenut je i projekt „Vrednovanje učenja na daljinu na visokoškolskim ustanovama u Srbiji i Hrvatskoj“. Preliminarni su rezultati na osječkim studentima pokazali na koje sve načine je organizirana nastava na daljinu za vrijeme pandemije COVID-19, kako su se u novonastaloj situaciji snašli nastavnici i studenti te koliko su studenti zadovoljeni i preferiraju i daljnje održavanje nastave na daljinu. Iako se u situaciji pandemije COVID-19 nastava na daljinu pokazala uspješnom, studenti ipak preferiraju održavanje nastave uživo.

Ključne riječi

nastava na daljinu; pandemija; studenti; zadovoljstvo

Hrčak ID:

273568

URI

https://hrcak.srce.hr/273568

Datum izdavanja:

3.3.2022.

Posjeta: 463 *